vrijdag 14 augustus 2015

een scooter voor een 16 jarige en meer

Hallo allemaal,

Bijna alle verjaardagen van ons gezin vallen in de zomerperiode,  dus voor mij goed om even door te zetten met het maken van kaarten en ik heb er zowaar weer zin in.  Ik moest naar sommige dingen wel weer even zoeken en soms heel goed nadenken waar ik het had geborgen, want je denkt altijd dat je iets logisch opbergt,  achteraf  is dat ook meestal wel zo, maar dan heb je echt even een helder moment nodig.

Ik moest zelfs even goed kijken welke platen ik ook alweer met de cuttle bug moest gebruiken, kon ik toch nog even mijn eigen pagina er op nakijken,  is dat wat!
Onze oudste kleinzoon Quinten is afgelopen week 16 jaar geworden maar hij komt van de week  thuis van vakantie, had ik nog even tijd om een passende kaart voor hem te maken want het is best een lastige kaart  voor die leeftijd vind ik.
Hij heeft gespaard voor een scooter dus vond ik dit wel een logische keuze. Ik heb een kaart gekocht,  jawel, met een scooter erop want ik had geen plaatje, deze heb ik uitgeknipt,  een achtergrond gemaakt met de steenmal  van DDD,  die opgevuld met gesso  en daarop de scooter met 3d geplakt,  zo ook de tekst en de leeftijd,  dus toch een zelfgemaakte kaart van oma haha.



Dan ben ik ook weer begonnen met een scrapbook voor onze jongste kleinzoon Nick, 
alle 4 de kleinkinderen krijgen een scrapbook met een samenvatting van de basisschool periode en Nick sluit de rij. Zodra ik alle foto's heb kan ik er mee verder, dus voorlopig genoeg werk aan de winkel. 


Ook mijn brei en haakwerkjes vorderen gestaag, ben je daar ook benieuwd naar? Klik dan even op het logo van het hobbyhakenenbreien blog recht boven.
Bedankt  voor jullie bezoekje en ik hoop op weer leuke reacties .


9 opmerkingen:

  1. Ha Jeanette, leuk om je weer te zien. Ik zag al iedere keer wat langs komen en zag dat je ook gereageerd had. Nu even bij jou, daarna ga ik naar de anderen: borreltijd. Origineel idee om een gekochte kaart te gebruiken. Ik vind de achtergrond ook heel erg gaaf, ik doe dit zo weinig terwijl ik het spul er wel voor heb, dus misschien trek je me wel over de streep. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, Jeannette. Wat een leuke en stoere kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt. Heel mooi gedaan zo.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanette,
    wat een enige kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt. Mooi voor een 16 jarige! De achtergrond heb je ook heel mooi gedaan!
    Wat superleuk dat je voor al je kleinkinderen een scrapbook maakt. Dat is een heel mooie herinnering.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi gemaakt, slim om een kaart te kopen en uit te knippen, de achtergrond op je kaart is lekker stoer, je bent weer goed bezig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere kaart voor je kleinzoon Jeannette. Hij is super geworden. Ben blij dat je weer terug bent. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeannette en gefeliciteerd met je kleinzoon. En wat heerlijk dat je weer zin in scrappen hebt en dan ook nog zo'n mooie kaart met scooter gemaakt. Mooie achtergrond bij de scooter.
    Fijn weekeinde engroetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een stoere kaart is het zo geworden! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stoere kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt Jeannette - heel leuk gedaan met die achtergrond - een superkaart!
    Ben blij dat je weer terug bent ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige creatieve oplossing voor een jongenskaart en ik vind hem gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen