dinsdag 8 april 2014

mannenkaart

hallo lieve volgers en bezoekers, vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb voor een jarige man die erg muzikaal is en goed gitaar kan spelen. Nou is een mannenkaart niet een van mijn favorieten maar ik zie op het ogenblik zoveel mooie mannenkaarten voorbijkomen dat je er vanzelf wat meer zin in krijgt, goed voor de inspiratie zullen we maar zeggen.
Inmiddels is de kaart op zijn bestemming dus kan ik hem laten zien.

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef, een paar kaarten voor een deel uit een boek en verder heb ik met mijn eigen idee aangevuld, dit is er een van.
De basis en het piramide plaatje komt uit een boek en het ribbelkarton, label, touw en muzieksleutel (bedel) heb ik er zelf bij gedaan, het ribbelkarton heb ik nog wat bewerkt met gesso, hoewel dat op de foto niet zo goed is te zien, maar al met al ben ik toch weer blij dat ik jullie iets kan laten zien,
bedankt weer voor al die leuke reaktie's op mijn vorige berichtje en ik zie je graag weer een volgende keer, tot blogs

21 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden, Jeannette.
    Label, twine en bedel maken het helemaal af. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooie en stoere kaart, dat plaatje is natuurlijk zeer toepasselijk voor deze jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mannenkaartje Jeannette - supermooi samengesteld en super geslaagd - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke mannenkaart is het geworden leuk bedacht met de label en het bedeltje erbij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooie kaart voor een man heb je gemaakt en zo leuk dat plaatje met gitaar. Heel leuk ook die label en die muzieksleutel charm.
    En dat golfjes papier geeft een lekkere stoere uitstraling.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een geslaagde mannenkaart jeannette, met gesso en ribbelkarton wordt het lekker stoer, mooi afgewerkt met touw en charm..mooi gedaan...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi, ik moest even lachen. Ik heb een paar maanden geleden en kaart met een gitaar gemaakt en hem nog iets aangepast voor de verjaardag. Omdat ik anders bang was dat de vrouw van de jarig meteen doorhad dat de kaart voor haar man zou zijn....Jouw jarige heet toch geen Wim he?
    Je kaart is trouwens wel heel leuk! Mooi hoe je die foto verwerkt hebt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik moes t lachen om het verhaaltje hierboven. Ja die kaart staat bij ons. Ik had ook een kaart met een gitaar gemaakt. Die van jou is ook mooi met die stoere elementen erbij. Prima hoor en niets mis mee dat een deel uit het boek komt. Je maakt er toch je eigen ding van. Groetjes, nellleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en stoere kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, en zo persoonlijk, heel tof ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gave mannenkaart Jeannette. En je ziet als je er voor gaat zitten, dan lukt het perfect. We zaten heerlijk buiten, maar de wind trekt aan en dan voel je goed dat de temp. te laag is om buiten te zitten Morgen maar eens actief zijn Fiets is klaar. Hij had geluk, stond op klappen de achterband. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi jeanette,

    Wat een leuke kaart voor een muzikale man!!! Leuk gedaan hoor!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, en natuurlijk helemaal gaaf om iets passendst voor iemand te maken.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Jeanette, Even een berichtje. Ik hoor of zie niets van je. Kan ook aan de laptop liggen. Je bent toch niet ziek??? Op de laptop is een batterijtje op aan t raken, volgens de man van Misseke. Zaterdag mee naar Delft nemen. Kan je niet zelf. Ik zie wel of ik iets van je hoor. gr en liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie mannenkaart, vind ik altijd moeilijk om te maken. Maar deze is super.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. laatste bericht van je was, dat de pijnbesrijding niet was aangeslagen. hoe is het nu meis. ik hoop van beter. ik wilde alleen even weten hoe of het was gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoe is het mmeis? helpt de pijnbestrijding nog niiet? laat svp iets weten. in elk geval we denken aan je. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben heel brutaal geweest en heb je genomineerd voor de Liebster Award! Ik vond dat je dat verdiend!
    Op mijn blog heb ik een stukje geplaatste en ik mag jou nu nog 10 vragen stellen en dat doe ik graag hier ;) (als je het niet ziet zitten hoef je niet te antwoorden hoor!!)
    Groetje Cis xoxo

    1. Waarom scrap je / Why scrapbooking?
    2. Wat zou je absoluut niet kunnen missen / What can't you live without?
    3. Zomer of winter / Summer or winter?
    4. Wat is je favoriete merk in scrapbookartikelen / What's your favourite brand in scrapbooking?
    5. Wie is je favoriete persoon in de scrapbookwereld / Who is your favourite person in
    scrapbooking?
    6. Wat doe je graag in je vrije tijd behalve natuurlijk scrappen / What else do you do in your spare
    time?
    7. Wat is je favoriete boek /What's your favourite book?
    8. Omschrijf jezelf in drie woorden / Describe yourself in three words
    9. Wat is je favoriete vakantieland / Where do you go on vacation?
    10. Wat vind je ervan dat ik je blog heb genomineerd / How do you like me nominating your blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Jeannette. Ik hoop niet, dat ik je lastig val, maar zie je helemaal niet op blogs, dus hoop ik niet dat je veel te veel last hebt van nare dingen. Ik hoop, dat ik mis zit En je gewoon geen zin hebt. Hebben jullie dat concert op de boot in de buitenhaven gezien?? Wij hoorden het van een gids van de Tenellaplas, dat hij daar moest zingen. We hopen dat je van dat feest in Maassluis genoten hebt. gr wim en leny

    BeantwoordenVerwijderen