dinsdag 12 november 2013

De knopendoos

Hallo allemaal, daar ben ik alweer, tja....., als het komt dan komt het ineens, als het dan maar geen hollen of stilstaan wordt, maar ik heb toch zo lekker gewerkt vanmiddag en vanmorgen tijdens mijn blogronde (het is echt geen rondje meer haha) zag ik een hele gave challenge voorbijkomen, dus mijn spulletjes gepakt en aan de slag gegaan. Komt goed uit met een paar verjaardagen in het vooruitzicht.

Deze keer een liftkaart bij liftchallenge   #54

Dit is mijn kaartje geworden

 
ik zie dat de belichting niet optimaal is helaas. Ik had nog dit leuke dp liggen, knoopjes doen het altijd wel, vervolgens de randen een beetje met de disstresser bewerkt en ook de inkt van Tim Holz erbij gepakt, een stukje toepasselijk lint met een randje van de Martha Stewart pons eronder en ja, toen kwam de knopendoos erbij, gelukkig nog net een paar bruine knoopjes gevonden en erop gezet, de tekst en de rand onder de knoopjes zijn gemat op kraftpapier.
 
en dit is het te liften kaartje

 
 
bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en altijd weer leuke reaktie's, groetjes en tot de volgende ronde

19 opmerkingen:

  1. Ja je bent lekker bezig Jeannette. Mijn eerste indruk was, zo die heeft knoopjes zitten plakken !!!! Voor een kapitaal gewoon. Maar je hebt knopen gemat ???? Je spreekt voor mij in raadselen. Volgens mij ben ik af en toe ergens anders geweest met het kaarten maken?
    Maar je kaartje is super. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje ziet er weer prachtig uit Jeannette, mooi DP papier heb je gebruikt.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt en dat lintje erbij vind ik ook erg mooi. En die knopen zijn natuurlijk ook heel mooi hierbij.
    Wat een geluk dat je er nog een paar gevonden hebt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi jeannette,
    hih..moest even lachen om de opmerking van Leny over het matten..je helpt haar vast wel uit de droom..Leuke kaart heb je gemaakt, de te liften kaart is ook prachtig en erg inspirerend..succes met de challenge..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je ervan gemaakt, knap gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa die is zeker leuk, ik zag hem al langer geleden
    voorbij komen en toen heb ik hem al opgeslagen als
    inspiratie kaart haha, maar ik vind jouw versie met de
    knopen ook heeeeel erg leuk !
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker bezig. Hele leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Jeanette,
    wat een leek kaart!! En wat ben snel met de challenge! AL die knopen zijn zo leuk!!
    En jij hebt je eigen draai gegeven aan deze challenge! Dat vind ik knap!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Jeanette, ik dacht eerst ook dat het allemaal knopen waren. En ja hoor ik heb echt wel tijd om te bloggen en soms moet ik gewoon reageren. Vandaag toch ook weer kleine dingen opgeruimd, heerlijk hoor mijn bureaublad is weer leeg zonder onafgemaakte kaartjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart en ja die knopen doos wordt wat gebruikt in blogland.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige knopen kaart! en je hebt hem super gelift... Van super CAS naar super VINTAGE!! Knap joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke knopen..uhm..kaart! Mooi gemaakt hoor! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige knopenkaart Jeannette - toch een eigen draai gegeven aan de lift - super mooi gedaan!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk thema heb je gekozen voor de liftkaart! Het knoopjes papier, het lint, alles past mooi bij elkaar. Mooie inzending, Jeannette! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super lift is dit!!!, wat heb je dit leuk gedaan!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha...heb jij even geluk dat er knoopjespapier bestaat, stel dat je ze idd allemaal moest plakken,haha. Mooi gelift Jeannette en fijn dat je creativiteit weer op gang komt, ik kom graag bij je kijken...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof kaartje heb je gelift! Het is een bijzonder exemplaar door dat knoopjespapier dat net echt lijkt!Fijn dat je met ons meedoet aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke lift heb je ervan gemaakt. Grappig dat knoopjes papier.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen