maandag 19 augustus 2013

Bliep Bliep, een stoere jongenskaart

Hallo allemaal, bedankt voor jullie gezellige bliepjes, grappig zoals jullie daar op reageerden, mijn man riep me steeds als hij het geluid weer hoorde. Mijn tablet gaat echt uit hoor 's avonds, alleen mijn telefoon blijft wel aan, maar die blijft lekker in de kamer liggen, dus wordt ik niet wakker gebliept!
Net weer een ronde blogs gedaan en weer zulke mooie dingen gezien, zo leuk om bij elkaar inspiratie te vinden.
Alweer een kaartje vandaag en wel een stoere jongenskaart, ik had de afbeelding al van Edwin maar het achtergrondpapier wilde maar niet lukken,  dus maar aan het struinen geweest op internet en gegoogled op cowboy afbeeldingen

 
Voor de kaart heb ik craftpapier gebruikt met daarop de stoere achtergrond van een Western stadje met saloon, want cowboy Edwin hoort daar gewoon. Vervolgens nog van een stukje touw een lasso gemaakt en om het hek van Tim Holz gehangen met daaronder nog een afbeelding van internet "wanted" zo is dit kaartje toch helemaal stoer en een echte Western kaart.
 
Met dit kaartje  wil ik meedoen aan  challenge  30 van De creatieve zebra waar deze keer alles mag.
Erg leuk dat jullie weer een bezoekje brachten aan mijn blog en ik vind het weer superleuk om jullie reaktie's te lezen, groetjes en tot blogs


22 opmerkingen:

  1. En stoer dat is ie zeker ik kijk mijn ogen uit Jeannette mooi gedaan hoor!!!!!
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bliep bliep hahaha.
    Wat een heerlijk stoer kaartje met de cowboy en wat leuk met dat touw erbij. Fijn dat je dat ding 's avonds uit zet en dan kan het jullie gezelligheid tenminste niet verstoren.
    Wens je een fijne maandag ne groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jeannette,
    Wat leuk gedaan met de saloon achterkant, de lasso en het bordje Wanted en niet te vergeten, je afdrukje, zó mooi ingekleurd...een erg mooi kaartje, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en stoere jongenskaart is dit geworden, ook je andere creaties zijn super leuk geworden!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gezellige en stoere kaart, heel erg leuk ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit gaaf gedaan Jeannette, het is inderdaad een superleuke jongenskaart, het is niet of je een film inloopt! Gaaf! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ja ik moest wel lachen om je bloempjes, is ook zo leuk he. Als bij mij de telefoon gaat moet ik aan jou denken. Leuk he? Je kaart is weer super mooi geworden. Anders dan anders en dat is nou juist zo leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bedoel bliepjes, de iPad maakt er bloempjes van......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Jeanette,
    ik maakte me echt een beetje zoregn, want er zijn natuurlijk maar weinig mensen die 's nachts bloggen en ik alleen in de nachtdienst als ik tijd heb. Dus ik dacht al, zie ik daar Jeanette en haar man stijf rechtop in bed zitten an dat gebliep van mij. Maar gelukkig....;-)
    Je kaart is weer helemaal superleuk! ZO geinig dat touwtje om het hekje! Hoe heb je het bedahct echt gaaf! De hele kaart is natuurlijk op en top stoer....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw schitterend Jeannette, wat een superstoere kaart heb je gemaakt, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die bliepjes heb je ECHT wel weten te verdienen Jeanette met ook nu weer een heel MOOI kaartje.
    Tot een volgende bliep.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GÁÁÁFF!! STOER!! Die woorden vlogen door mijn hoofd toen ik deze kaart zag. Goed speurwerk hoor naar achtergrondpapier,toppie...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal Wild West, wat een stoere kaart is dit Jeannette, daar moet je toch wel mee in de prijzen vallen, ik vind hem te gek gaaf .
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een gave en stoere kaart! Ontzettend leuk! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Howdyyyy....blieppp... blieppp... wat een stoere cowboy kaart en die achtergrond is super bedacht!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo Jeannette weer een bliepje erbij.
    De kaart is een heerlijke stoere en gave jongenskaart.
    Echt heel leuk.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, deze vind ik helemaal super. Wat leuk gecombineerd is deze stempel met die achtergrond. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal geweldig! Wat een leuke stoere mannenkaart Jeannette - schitterend!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jeannette. Wat een echte jongenskaart is dit. Hij staat ook nog op mijn lijstje om te maken, maar helaas nog geen tijd. Tja wat moet je hier nog van zeggen, hij is prachtig, super stoer en wat leuk dat je een lasso hebt gemaakt. Nou ga zo door zou ik zeggen! Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lekker stoere kaart Jeannette. Ik had een vel bij Doe@Ding gekocht met allemaal cowboyachtige plaatjes. Ze liggen geknipt. In de tuin gedaan. Maar nu er wat mee doen. Zo knap als jij bent met die computer lukt me niet hoor.
    E als ik dan wat heb, wordt het mini afgedrukt.
    Dan baal ik helemaal.
    Maar jij hebt het super gedaan.
    Gr leny

    BeantwoordenVerwijderen