woensdag 12 juni 2013

weer gelukt, een mannenkaart

Ja, ik moest er wel even goed voor gaan zitten want het is toch echt niet mijn sterkste punt, zo'n mannenkaart, maar ik moest eraan geloven en dan deze maand nog een keer, dus zeg maar nee dan krijg je er twee haha.

 
Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die 60 jaar is geworden, een glaasje wijn op zijn tijd gaat er wel in en hij gaat graag op vakantie, de fles wijn was snel gevonden, een stukje ge-embost craftpapier erachter gezet, dat was deel een. Als basis heb ik ook craftpapier gebruikt, daarop wat groen designpapier en daarop weer een stukje dp van Marianne design, met allemaal kaarten van de wereld, verschillende landen en dit is een stukje met collages dus van alles wat. Dan nog de kleine klok van MD en de cijfers van zijn leeftijd, alles nog een beetje oud gemaakt met de distress inkt en klaar was het mannenkaartje
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij krea2day, daar loopt deze maand een wedstrijd met als opdracht een mannenkaart.
 
Bedankt weer voor jullie bezoekje en leuke reaktie's op mijn vorige kaartje en zo leuk om jullie berichtjes te lezen, ik kijk er nu ook weer naar uit

11 opmerkingen:

  1. Je kaart is leuk geworden hoor, ik vind mannenkaarten ook altijd lastig om te maken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe toepasselijk is je kaart geworden !!! alles goed bij mekaar gezocht toch, betreffende de persoon waarvoor het is . Ik vind het eentje met de T....van Top!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een echte mannenkaart geworden hoor. Knap gedaan! Ik moet er ook nog aan beginnen en zie daar ook altijd tegenop.... Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m heel goed gelukt hoor !!
    Het past allemaal goed bij elkaar en bij de persoon die hem krijgt. Wat wil je nog meer ?

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie mannenkaart voor een jongeman, hahaha. Ja toch als je 60 bent geworden ben je nog jong toch. Je hebt er goed voor gezeten Jeannette, want het is een plaatje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is en blijft lastig mannenkaarten, maar jij hebt het toch maar weer mooi voor elkaar Jeannette, ik vind je kaart prachtig geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi jeannette,
    Je kaartje is prima gelukt, er zitten een aantal leuke dingen op..toppie..ben benieuwd naar de 2de..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Jeanette,
    je gaat echt supergoed met je mannenkaarten. Ik vind het een geweldig kaartje! Het ziet er helemaal niet uit dat je er moeite mee hebt!
    Leuk dat dp!
    Ik moet er nog een voor mijn vader...best moeilijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf dat ook moeilijk vinden mannenkaarten Jeannette, maar wat is die je supergoed gelukt, ik vind hem prachtig. Een toppertje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige mannenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen