zondag 24 maart 2013

De vogel is gevlogen

Hallo allemaal, het is even wat rustig van mijn kant, wij zijn nl. even een weekje weg, heerlijk even in een andere omgeving, natuurlijk wel de nodige freubelspulletjes meegenomen, zoals stempelafdrukjes en borduurpatroontjes en aangezien het hier gewoon hartje winter is zul je mij niet veel buiten zien. Toch wil ik wel even bij jullie buurten al is het kort en kan ik jullie toch een kaartje laten zien. Mijn man is namelijk morgen jarig en ik heb een kaartje voor hem gemaakt, was wel een beetje lastig af en toe, want juist als je het niet verwacht staat hij ineens achter je, nu is hij even naar buiten dus kan ik het plaatsen. Voor het kaartje had ik ook wat vogelvoer nodig en had een zak meegenomen, aangezien hij ook meestal voer voor de vogels meeneemt probeerde ik hem te overtuigen dat hij deze keeer maar geen los voer mee moest nemen, tja had ik beter niet kunnen zeggen want dat is de goden verzoeken natuurlijk, maar als hij morgen het kaartje ziet zal het kwartje wel gaan vallen.

Hier mijn kaartje, het is een vogelhuiskaartje geworden van een patroon van Marianne Design

 
Het designpapier is in de vintagelijn, was even zoeken voor een toepasselijk papier voor een man, altijd moeilijker, vervolgens heb ik diverse mallen van Marianne Design gebruikt en met foam uitgeneden, de letters op de rand heb ik van een blog,(sorry, ik weet niet meer welk) en aangezien mijn man een enorme wordfeudfan is is dit wel heel toepasselijk.

 
Hier zie je de binnenkant van de kaart, ook weer designpapier van dezelfde serie, met distressinkt bewerkt, ook hier weer MD mallen gebruikt met foam  en aan de rechterkant zit de duif met met vogelzaadjes erin geplakt, nu komt dus de aap uit de mouw. De mal van de duif is een Filling Die van Nellie Snellen
 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze crea vinden en morgen weet ik hoe mij jarige mannetje zijn kaart vindt, kan eigenlijk niet missen, dit past helemaal in zijn straatje.
 
Weer heel erg leuk dat jullie een bezoekje brachten aan mijn blog en natuurlijk ook heel erg bedankt voor jullie leuke reaktie's steeds, ben ik superblij mee,
de groetjes vanaf  ons vakantiestekkie en tot snel weer, Jeannette
 

17 opmerkingen:

  1. Als nou het kwartje niet valt weet ik het ook niet meer!!?? Met deze kaart zul je 'm echt een plezier doen,hij is super leuk,enne.....Proficiat en een fijne dag samen!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast van harte gefeliciteerd en wat een leuke kaart voor je man,hardstikke passend voor een vogelliefhebber,fijne week,geniet er van,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jeannette,
    Hele leuke mannenkaart heb je gemaakt, super met de verstopte duif..haha..leuk is dat huisje, ligt bij mij klaar om een Nieuwe Woning kaart mee te maken..geniet van je vakantie...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een origineel idee en mooie kaart voor je man! Mooi gedaan ook die duif! Veel plezier nog en alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Jeannette. En die letters: helemaal super.
    Fijne dag morgen.
    Trouwens ik wens je voor de hele week veel gezelligheid.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk Jeannette eventjes een weekje er tussenuit, super voor jullie, eventjes bijtanken en volop genieten. Alvast gefeliciteerd met je mannetje en wauwie wat heb je dit schitterend voor hem gemaakt, zijn bekkie valt morgen open hoor let maar op. Ik vind hem in ieder geval super geslaagd. Geniet nog deze week.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart Jeannette, nu lekker genieten en hopen dat de kou een beetje wegtrekt.
    Vast gefeliciteerde met je man zijn verjaardag, de scrabble letters vind ik trouwens geweldig, mooi gemaakt.
    Tot snel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzeetende mooie kaart is dit voor je man Jeannette en daar zal hij vast heel blij mee zijn. Ook de binnekant is erg mooi.
    En voor morgen alvast gefeliciteerd met je man. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje en alvast gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je man. Je kaart zal vast zeer gewaardeerd worden. Wat is hij mooi. Kan me voorstellen dat je af en toe even denk en hoe nu verder??
    Je kunt trots zijn op het eindresultaat.
    Fijne vakantie!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je man en wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzeetende mooie kaart is dit voor je man!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, Jeanntte!
    Gefeliciteerd met je mannetje en een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo jeanntte
    wat een mooi kaartje weer
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super super leuke en mooie kaart Jeannette en gefeliciteerd met je man.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Wat een mooie kaart zeg!!
    Heerlijk hoor ff weg....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje zeg. Leuk gedaan met dat vogelzaad en ja, mannen zijn altijd nieuwsschierig, vooral als het om de hobby van de vrouw gaat...haha
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen