maandag 25 februari 2013

Lammetjestijd

Hallo allemaal,  hebben jullie ook allemaal zo heerlijk kunnen freubelen de afgelopen dagen?  Het weer was er in ieder geval naar, zo koud en dan weer die sneeuw,  regen en gladde wegen.
Ik heb me tenminste weer heerlijk  kunnen uitleven in het bezoeken door jullie blogs met al die prachtige crea's en dan komen teveel ideetjes weer opborrelen, hebben jullie dat nou ook?  goed voor de inspiratie maar het past niet altijd meer in dat koppie van me.  Nouja, de aanhouder wint en maar goed dat er notitieblaadjes zijn.

Zo blij was ik weer met al jullie leuke reaktie's, dat geeft toch echt een kick kan ik je vertellen en dan ook weer een nieuwe volger erbij, Leny van harte welkom en erg leuk dat je mijn blog gaat volgen.

Zoals gezegd ik heb me lekker uit kunnen leven op dit kaartje, ik kan niet al die challenges bijhouden helaas, ook al zou ik het graag willen,  maar ik red het niet in tijd, maar deze gaat gelukkig wel lukken.



Het is een heerlijk voorjaarskaartje geworden met Tilda van Magnolia in de wei en ze draagt zo'n schattig lammetje. Het papier is ook van Magnolia, de boom (half), vogeltjes, vlinders (stempel) en het gras zijn van Marianne Design, de wolkjes van Memorybox en een paar kleine bloemetjes uit mijn voorraaddoos, de boom en de wolkjes zijn nog wat bewerkt met de distress inkt. Voor het inkleuren heb ik de flexmarkers gebruikt.

Met deze kaart ga ik meedoen aan de challenge van
 http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/       -alles mag

En ik ben natuurlijk weer heel erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden, ik kijk weer uit naar jullie reakties, groetjes weer en tot de volgende keer



24 opmerkingen:

  1. Hoi jeannette,
    Wat een lief stempeltje is dit en..zó mooi ingekleurd..leuk met het hekje en de boom..helemaal af..ben net naar de stad geweest en oef..dat viel tegen..de voet is nog erg pijnlijk..tijdens het lopen..maar ga elke dag oefenen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief voorjaarskaartje,mooie zachte kleurtjes,het is door het gebruik van het hekje en de boom erbij net een klein schilderijtje,lief hoor Jeannette,ik heb er van genoten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jeannette, ik vind het een scheetje van een kaart, wat heb je mooi gekleurd.
    Het is wat Miranda zegt, even genieten hier.Mijn complimenten voor deze prachtige kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, wat een schattig kaartje, Jeannette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje weer Jeannette en weer zo mooi gekleurd.
    Lieve groetjes weer, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief voorjaarskaartje is dit en de lammetjes worden overal geboren. Jammer dat het spul zo snel groot wordt. We wonen in een omgeving waar overal de lammetjes achter hun moeder aan huppelen. Heerlijk hoor. Leuk dat afdrukje bij de boom met vogeltjes en die speelse vlinder.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief en vrolijk voorjaarskaartje Jeannette.
    Hoop dat het snel voorjaar word en we de lammetjes vrolijk rond zien huppelen.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeanette dit is weer een schattig kaartje.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb gewoon helemaal zin in het voorjaar, ben die
    kou meer dan beu. Jouw mooie kaartje draagt wel
    bij in dat gevoel, super gemaakt :)

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuke vrolijke kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Jeannette, ik vind hem weer helemaal super. Het was inderdaad heel fijn knutselweer de afgelopen dagen maar heb helaas maar weinig kunnen doen, ach komt wel weer goed.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk voorjaarskaartje. Echt een compleet plaatje, helemaal top!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart jeannette, zeker met die lammetjes. Over een maand hopen wij dat we ze in de wei hebben lopen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jeanette,
    Goedenmorgen.
    Ja echt lammetjestijd. In het korfbalblaadje las ik van een fervente hardloper, c.q. natuurliefhebber, dat hij de eerste lammetjes al had gezien achterin de polder richting Schiedam. Prachtig wandel en fietspark tussen Schiedam en Delft met nog vele boerderijen.
    Die man schrijft altijd zo leuk. Heeft wel een korfballende zoon, maar is een echte kilometervreter. Net als onze schoondochter van 53. Die liep zondagmorgen even 32 km.
    Is aan het trainen weer voor de CPC in Den Haag.
    En .... heeft er niets van.
    Maar je kaart is weer subliem.
    En met je Magnolia kan je aan veel challenges mee doen.
    Ik wens je veel succes.
    Gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Jeannette,
    Schattig kaartje. Vanavond post ik ook een lammetjeskaart. Hij is nog niet helemaal klaar.
    Ik las in het korfbalkrantje, dat er in Middendeflland ook al lammetjes waren. Hij is een fanatieke hardloper en meestal in dat fiets en wandelgebied. Hij schrijft altijd heel leuke stukjes.
    Geniet ik van.
    Komen in het voorjaar weer door middendelfland en Maassluis naar de pont op de fiets.
    Hopen op veel mooi weer kunnen we koffiedrinken op dat marktje bij de ophaalbrug. Lekkere bonbons halen.
    Gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier snap ik niets van. Bericht weg. bericht staat er. Twee maal mailen. ????????
    gr Lemy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Leny, zoals je ziet staat je berichtje er nu 3 keer, grappig hoor, maar is mij pas ook gebeurd, groetjes Jeannette

      Verwijderen
  17. Hoi jeannette,
    Gefeliciteerd, je bent met dit kaartje creatie van de week geworden bij de Creatieve Zebra...
    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Jeannette,

    Wat een lieve kaart heb je gemaakt.
    En zo te zien vind jij Magnolia stempels ook leuk.
    Ik lees dat je in Maassluis woont dat is niet al te ver van Spijkenisse.
    Leuk dat ik zo op je blog bent gekomen ik ben ook je volger geworden je heb een leuke blog ga ook nog even op je andere blog kijken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jeanette

    gefeliciteerd met je creatie van de week!!!
    Zat toevallig mijn bloglijst bij te werken en kwam zodoende bij De Creatieve Zebra terecht. Hij is schitterend, een terechte winnaar. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zit ze daar lief in het mooie tafereeltje wat je gemaakt hebt! Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje!!!Je ziet het overal voorjaar worden op de blogs,leuk is dat!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen