zondag 6 januari 2013

een verjaardagskaartje voor een Feyenoord fan

Helaas voor de niet liefhebbers, maar de knul waar deze kaart voor bestemd is, is helemaal idolaat van Feyenoord, dus heb ik mijn best gedaan om hier en daar wat bij elkaar te scharrelen.
Na wat gegoogle is het gelukt hoor, van een kleurplaat heb ik een digi van Mickey Mouse met het Feyenoordlogo gefrutseld en deze met de flexmarkers gekleurd en de gouden letters, jawel, heb ik met een glitterstift gekleurd, ziet er toch super uit?

Voor de achterkant heb ik maar een echte Feyenoordbal (ook via google)  op maat uitgeprint en alles op een ronde kaart gezet, ik denk dat de jarige hem boven zijn bed hangt, zou zo maar kunnen.






Wat denken jullie, zou dit kaartje in goede aarde vallen?

Weer hartelijk bedankt voor jullie trouwe bezoekjes aan mijn blog en altijd weer leuke reaktie's,
ik ben daar echt heel blij mee, groetjes weer en tot de volgende keer, Jeannette

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je deze kaart prachtig gemaakt, ik als geboren Rotterdammer ben ook gek op Feyenoord, het knulletje die deze krijgt gaat uit zijn dak wedden?
    Mooi gemaakt Jeannette.
    Fijne zondag nog.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanette,
    wat is dit goed bedacht zeg! Ik zal het maar niet laten zien hier thuis, want wij hebben hier een Ajaxfan zitten.
    Het is altijd leuk om iets te maken dat helemaal past bij iemand, he? Daar kan ik al zo'n voorpret van hebben!
    En freubelkletsen lijkt me prima, hihihihi! Dan ligt de nadruk wel op kletsen!! Maar dat geeft niet. Dan is kletsfreubelen iets meer freubelen dan kletsen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, dat je er een speciaal kaartje van maakt. Ik bewaar emblema's van elftallen ook, al moet ik niet met Feyenoord aankomen.hihi.
    (De club waar ze een verkeerde naam op een postzegel zette, die post nl ook)
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die schitterend al zal ik hem maar niet aan mijn mannetjes laten zien als Ajax-fan hahaha, nee hoor grapje. Ik vind hem echt helemaal super geworden Jeannette, het is een plaatje om te zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke en mooie persoonlijke verjaardagskaart Jeannette.
    Hij zal hier vast en zeker heel heel blij mee zijn.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeannette,

    Wat een grappige kaart is dit, mijn man is ook Feyenoordfan..en vind je kaartje ..TOP...
    Deze komt vast en zeker boven zijn bed te hangen...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet het zeker jeannette dat deze kaart een heel bijzonder plekje krijgt. Het is een echte feyenoordkaard.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb niks met voetbal (dat krijg je met twee meiden die liever dansen en een man die er niet om geeft haha), maar dit kaartje zal een echte fan zeker waarderen. Heel leuk gemaakt hoor.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo jeannette
    super gaaf
    een topje
    super moooiiiiiii

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw, deze is gaaf. Ik denk dat de ontvanger al zijn cadeaus vergeet. Dit is toch prachtig op te krijgen? Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje, Jeannette. Zeker weten dat dit kaartje in de smaak gaat vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart voor de voetbalfan.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weet zeker dat de ontvanger deze kaart super vindt, ik vind hem al helemaal geweldig. Laat staan een Feyenoordfan.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen