vrijdag 18 januari 2013

Alleen voor jou

Hallo allemaal,
Het is weer bijna een week geleden sinds mijn laatste berichtje, ik ben eventjes een beetje uitgeschakeld geweest, pijnbestrijding aan mijn rug, ik kan je verzekeren, dat is niet fijn, maar ja pijn is ook niet fijn dus je moet wat he? Ik heb tussen het zitten, liggen, hangen en lopen door toch een paar kaartjes geborduurd, ze zijn nog niet af hoor, maar ik ben ook weer bezig geweest met kaartjes voor voor allerlei gelegenheden.
Ook wil ik weer een nieuwe volgster welkom heten en dat is Joanne, heel leuk dat je mijn blog ook gaat volgen, het is echt leuk om zo bij elkaar inspiratie op te doen en jij ook veel succes met je blog.

Dan wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor ons lieve blogmaatje Corrie, zij had ook zelf een sketch gemaakt en voor mij is het de eerste keer dat ik me daaraan gewaagd heb, het was heel leuk om te doen en denk dat het ook erg leuk is om je eigen ontwerp terug te zien.





 Als basis heb ik lila cardstock gebruikt met daarop lief bloemetjes papier, misschien een beetje druk maar bloemen kun je nooit teveel hebben, vervolgens me dus netjes aan de sketch gehouden, ik twijfelde nog even op er nog een laag papier onder moest, maar toch maar zo gehouden. Dan een paar knoopjes erop met een stukje flosdraad (waar dat al niet goed voor is), de hoekstans van Nellie Snellen heb ik gebruikt voor de bloemenhoek, links onder een paar bloemetjes met meeldraadjes , rechtsonder strass steentjes in de vorm van een bloem en de mooie vlinder van Marianne Design erop gezet en dan natuurlijk de tekst niet te vergeten. Ik las op de blog van Corrie net dat ze het kaartje heeft ontvangen dus kan ik het nu laten zien.

Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van N.K.U.   de uitdaging is een bingo en ik heb gekozen voor  wit-bling-roze

Weer heel erg bedankt voor jullie bezoekje, ik zit dus gewoon weer op het puntje van mijn stoel en tot snel weer







19 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je voor Corrie gemaakt, leuk ook dat je haar sketch gebruikt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je van de sketch een kaart voor Corrie gemaakt hebt. Het zit je zelf dus ook niet mee met de rug, ik hoop dat dit alles snel resultaat heeft.
    Prachtige kaart trouwens, en een prachtvlinder.
    Groetjes, en beterschap.
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps dat zal niet fijn geweest zijn Jaennette die pijnbestrijding maar net zoals je zegt pijn is ook niet fijn. Hoop dat het snel helpt. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor Corrie daar zal ze heel blij mee zijn. Ziet er weer helemaal tiptop uit. Sterkte met je rug.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend zeg!
    Maar wat een mooie kaart zeg! Heel gezellig al die bloemetjes, ik vind het wel meevallen met druk.
    Sterkte met je rug en tot blogs!
    Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jeannette,
    Dat klinkt als kiezen tussen de minst slechte (rugpijn of pijnbestrijding). Nu maar hopen dat het snel beter gaat.
    Je hebt een erg mooi kaartje gemaakt voor Corrie. En hierna dus misschien wel vaker een kaartje maken nav een schets ???
    Dat flosdraad is ook een erg goed idee.
    Zo halen we dus inspiratie bij elkaar op, leuk hè ? Dat flosdraad zie je vast wel een keer bij mijn creaties verschijnen. Ik hoop dat ik dan nog weet dat ik het van jou heb (maar vaak ben ik op het moment dat ik iets gebruik al weer kwijt waar ik het gezien had LOL)

    Groetjes en een fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeannette,
    Je kaartje is superleuk geworden, lief dat je haar sketch hebt gebruikt...mooie kleuren...
    Dus jij bent deze week ook bankhanger/ligger geweest..niks aan..hoop dat het nu weer wat beter gaat en ..gelukkig kunnen we nog borduren...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Dat is weer een mooie Crea geworden Jeannette.
    Beterschap met je rug, hoop dat je resultaat gaat boeken.

    Fijne avond

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel lieve blogvriendin voor je prachtige kaart, terecht dat je hem laat zien op je eigen blog, de kaart is zo mooi.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik ga hem dit weekend in het echt bewonderen. Ik wens je heel veel beterschap met je rug. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart, heel veel beterschap voor je rug!
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jeanette
    weet uit mijn naaste omgeving dat het geen pretje is om pijnbestrijding te ondergaan Mijn moeder voor een vijfvoudige hernia en mijn schoonmoeder voor ingezakte rugwervels.Hoop voor jou dat de pijn nu meevalt.Je kaartje is trouwens een klein kunstwerk geworden. En ook weer in je ritme komen nu. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jeannette, en wat akelig dat je een pijnbestijding moest ondergaan.
    Hoop dat je snel weer opknapt en we nog meer leuke kaartjes van je mogen bewonderen. Deze is ook weer heel mooi gemaakt en die vlinder is bijzonder mooi op deze kaart.
    Fijne weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Naar dat je zoveel last had, maar hopelijk helpt het wel! Je kaart is erg mooi, met het kadetje de vlinder, de bloemen en andere prachtige embellies!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jeanette,
    wat een nare toestand zeg! Pijn is zo vermoeiend!! Ik hoop dat het gauw weer beter gaat.
    Je kaart is supermooi! Die vlinder is ook een plaatje he!?
    En je doet er Corrie zo'n groot plezier mee!!
    Lieve groet en houd moed he?!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jeanette,

    Ik ben op je blog terechtgekomen via "Anita en haar Kaarten" blog. Ik heb lekker rondgekeken bij je en je maakt hele mooie creaties. Ben direkt volger bij je geworden! Kom je ook een keer bij mij snuffelen en misschien wil je ook wel mijn volger worden!

    De kaart hierboven is schitterend en leuk de sketch van Corrie en hoop dat de pijnbestrijding helpt.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel sterkte nog en hopelijk helpt de pijnbestrijding snel, een prachtige kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi kaartje heb je gemaakt voor de bingo van de NKU, leuk dat je meedoet.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Leuke kleuren heb je gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen