donderdag 15 november 2012

"Snoezig" tasje

Hallo allemaal,
het is volop kersttijd in blogland, dus af en toe een andere creatie tussen door is ook wel weer leuk
 
Ik heb een tasje gemaakt met als basis wit cardstock, aan de buitenkant aubergine kleurig papier met daarop designpapier in verschillende kleuren. Daar heb ik creatables van Marianne Design op gezet met daar een snoesje op geplakt in 3D.

Aan de binnenkant heb ik lavendelkleurig papier gebruikt ook weer met design papier van het zelfde bloc, zodat de kleuren matchen.

In de beide vakjes zitten lekkere merci reepjes, op de vakjes heb ik aan beide kanten weer een Creatable van MD geplakt met daarop aan de ene kant een Magnolia stempel (verkleind) en aan de andere kant hetzelfde snoesje als op de voorkant maar dan de kleine. Het tasje wordt gesloten met een paars en witte organza strik en een klein bedeltje eraan met de tekst "hand made with love"
 
 
 
                                                   Zo ziet het tasje er aan de voorkant uit, de kleuren komen niet helemaal goed uit zo, maar door de beschrijving hebben jullie vast wel een idee
 
 
en hier kun je de binnenkant zien, ik heb dezelfde foto 2 keer geplaatst om het goed van allebei de kanten te kunnen zien, als je op de foto klikt kun je deze vergroten zodat het duidelijker te zien is
 

Met deze crea wil ik graag mee doen aan de candy voor november van  Cynthia van krea2day,  zij geeft een supercandy weg
 
Alle volgers en bezoekers weer heel erg bedankt voor jullie reaktie's , ik ben iedere keer weer blij met al jullie kommentaar en heb je op of aanmerkingen, ik hoor ze graag. Ik ga zo eerst nog een rondje blogs doen om te kijken wat jullie weer voor moois hebben gemaakt,
groetjes en weer tot de volgende post
Jeannette

8 opmerkingen:

  1. Nou zeg dat wel, het is een "snoesje" van een tasje geworden.
    Mooi gedaan en mooie kleurtjes zo bij elkaar. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie is dit Jeannette en wat een mooie kleuren zo samen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit schattig Jeannette, mooie kleuren,weer zo mooi gemaakt, het is een prachtig tasje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een snoepig snoesje. Helemaal mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Die is Super moooi Jeannette, heel orgineel gedaan.

    Fijne dag verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer gaaf! Echt heel snoezig. Supermooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een snoezig tasje Jeannette en dan ook nog zo'n mooie binnenkant met heel veel lekkers erin.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen