zaterdag 20 oktober 2012

kaartje voor een hobbyshopper

Hallo allemaal, allereerst een heel hartelijk welkom aan 2 nieuwe volgers en dat zijn Miranda en
Gerda, erg leuk dat jullie er bij zijn gekomen. Wanneer je op de naam klikt kom je vanzelf op hun blog terecht, ook leuk om ze een bezoekje te brengen.

Dan wil ik jullie een kaartje laten zien voor iemand die heel graag winkelt en dat is onze oudste dochter, ik kan het kaartje wel vast op de blog posten hoewel ze a.s. dinsdag pas jarig is, ze is niet zo bloggerig, in dit geval even niet erg.

 
Het achtergrond papier heb ik op het internet gevonden en vond het zo mooi dat ik het gelijk heb opgeslagen en je ziet hoe toepasselijk het is. Het raam is een stempel van Magnolia, ik heb alle raampjes uitgesneden, je kijkt zo door naar de binnenkant van de kaart,  met de flexmarkers het gordijntje ijsblauw gekleurd en het kozijn in 2 kleuren bruin, de kado doos is van een pakje met 3D stickers, lijkt wel wat op een hoedendoos. 

 
En dit is de binnenkant van de kaart, ook weer hetzelfde achtergrond papier en weer een Magnoliastempel die ik heb ingekleurd met distress inkt  (stenen) het kozijn weer met de flexmarkers, de naam Boutique en de swirl daaronder heb ik met lichtblauwe flexmarker gekleurd en de sieraden en tasjes met een gelpen, dat was ietwat te fijn. De paspop met kleding en tassen zijn van een recent knipvel van Marianne Design, het was wel een geduldwerkje, maar  wel leuk om te doen.
 
Natuurlijk ben ik weer heel benieuwd naar jullie reaktie's,
allemaal heel hartelijk bedankt voor je bezoekje en lieve reaktie's, daar wordt ik weer helemaal blij van, groetjes en tot de volgende keer
 
 



9 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met dat raampje zeg.
    Een erg mooie kaart voor je dochter.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi gemaakt zeg, je blijft er naar kijken. Steeds zie je weer nieuwe leuke details. Prachtig resultaat.
    Dank je wel ook voor je reactie op mijn blog. Ik ben gelijk ook even bij jouw scrapalbums gaan kijken en je hebt me weer op ideeen gebracht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwerdie wauw Jeanette,wat is dit een schitterende kaart voor je dochter,het is maar goed dat het niet mijn dochter is ,want winkelen daar heb ik een broertje aan dood,lieve Jeanette jij kent vast die uitdrukking wel,je hebt er en prachtige geheel van gemaakt,zo mooi net wat Aartje zegt je blijft ernaar kijken .
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Jeannette, wat een klapper is dit zeg. leuk gedaan met het gordijntje voor de boutique. En best wat werk met de ruitjes uitsnijden. Erg leuk! Het gaat ietsjes beter met me trouwens. Maar eerlijk gezegd, toch nog niet om over naar huis te schrijven. Maar we werken eraan
    :-) Bedankt voor je belangstelling. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he wat leuk gedaan jeannette
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeannette,
    Wat is dit weer schitterend mooi gemaakt en de achtergrond vind ik ook super leuk. Leuk die paspop met al die tasjes en het raam zo open. Enig! Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, zo origineel. Hij is geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een super mooie ,leuke en prachtige kaart is dit Jeannette

    Heel leuk al die details en dan ook nog zo'n mooie binnenekant.

    Heb zitten genieten hoor.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jeannette,

    Je hebt een leuke aparte kaart gemaakt voor je dochter.
    Ook nog bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
    De kerstballetjes in de kerstboom zijn gekocht in het nieuwe winkeltje met allerlei spulletjes in Koningshoek.
    Groejtes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen