zaterdag 27 oktober 2012

Award ontvangen




Gisteren heb ik een award ontvangen van Jolanda, heel lief en bedankt daarvoor.



De bedoeling is dat ik hem 5 keer doorgeef aan bloggers met minder dan 200 volgers.
Moeilijk hoor, ik hoop dat ik niemand teleurstel, want iedereen doet zijn best om mooie creaties's te maken en verdient dus eigenlijk ook deze award, of je nu beginner bent of gevorderd.

Als je de award in ontvangst neemt zijn er nog een paar regeltjes nml:,

- bedank de persoon waar je hem van gekregen hebt met een link naar haar blog
- post de award op je blog
- geef de award door aan 5 mensen met minder dan 200 volgers
-laat een reaktie achter op haar blog zodat ze weet dat je haar deze award hebt gegeven

Ik geef deze award aan:
Marjan
Nelleke
Ankie
Joyce
Brigitte

Bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende post, Jeannette

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jeannette en geniet ervan.
    Altijd weer een heel gepuzzel wie je de awrd wil doorgeven.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt Els, en dan nog de juiste links erbij plaatsen, maar wel leuk als waardering en ook leuk als daardoor nieuwe volgers je weten te vinden

      Verwijderen
  2. Je hebt de award verdiend.
    Fijn zo'n oplettende volger

    BeantwoordenVerwijderen