dinsdag 11 september 2012

rocking card met poezenbeesten

Moeten jullie ook zo wennen aan de regen of zie je daar ook weer een uitdaging in, net als deze leuke poezenbeesten?
Aanvankelijk was ik van plan deze voor een challenge te maken, maar toen kwam ik erachter dat er ook een sketch bijhoorde, nieuwe ronde, nieuwe kansen dus maar.
Ook wil ik weer een nieuwe volger verwelkomen en dat is Cindy, heel leuk dat je mij ook gaat volgen.

 
Voor deze schommelkaart, of rocking card zo je wilt, heb ik een digistempel gebruikt van Angelique,
ik zou zeker eens een kijkje nemen op haar blog, ze maakt zulke leuke digi's.
De stempel heb ik ingekleurd met de flexmarkers en uitgestanst met een nestability, daaronder heb ik disignpapier van een bloc van de Hema gebruikt, en daarop weer papier van Memorybox, vervolgens heb ik wat takjes van Marianne Design gebruikt met een bloemetje erop en op de onderrand rode pearldrops gezet, een tekstje erbij gemaakt en dat is het dan weer.
De kleuren flexmarkers die ik heb gebruikt zijn:
Blauw: Celestial blue B 237
Storm blue  C 917 en Glacier blue B 139
Bruin: Caramel  O 727
Gold:  gold  O 555
Grijs: Bluegrey 4  IG 4 en  Bluegrey 3  IG 6 
 
Bedankt weer voor je bezoekje en ik kijk weer uit naar jullie reaktie's
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten