woensdag 5 september 2012

Olifanten in Kerstsfeer

Zoals jullie in een eerdere post al hebt kunnen lezen heb ik tijdens de vakantie al een aantal kerstkaartjes voorbereid, ingekleurd en geborduurd. Hieronder zie je het de eerste kaartje wat ik vandaag heb afgemaakt

 
Het is een stempel van Wild Rose, ik ben helemaal weg van deze stempels, ze zijn zo schattig. De snijmal is volgens mij van X-cut , de randen heb ik met een rode metallicpen gekleurd
De stempel is ingekleurd met aquarel potloden waarbij ik deze keer een waterpen heb gebruikt in plaats van doezelaars, Bij de kerstmutsen heb ik voor de witte gedeelten de sneeuwglitter gebruikt, dat glanst zo leuk, voor de sneeuwrand aan de onderkant heb ik witte flowersoft gebruikt, dat ligt er wat meer op. Het achtergrondpapier is volgens mij van Neline of Marianne Design van vorig jaar evenals het lint met de Kerstgroet en de kersster met splitpen.
Weer hartelijk bedankt voor jullie bezoekje en leuke reaktie's, ik kijk er iedere keer weer erg naar uit en natuurlijk ben ik ook weer benieuwd wat jullie hier van vinden
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten