zondag 2 september 2012

nazomeren met Daisy

Daar ben ik weer na een heerlijk weekje weg, zoals beloofd zal ik hieronder ook nog laten zien hoe aktief ik ben geweest in de avonduren.

Maar eerst wil ik 2 nieuwe volgers verwelkomen en dat zijn Aartje en Ursula, dames van harte welkom en ik hoop  regelmatig jullie reaktie's te lezen.

 
Dit is een van stempels die ik heb ingekleurd tijdens deze week, alles met potloden want de flexmarkers had ik niet bij me. Deze Daisy stempel vind ik zo leuk en kan nu ook nog goed op een kaartje want we genieten nog een beetje na van de zomer.
Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van mariannedisigndivas, het is voor de eerste keer dat ik daar aan mee doe.
 
De stempel heb ik uitgestanst met een van de laatste creatables van Marianne Design, ook voor de tekstempel , als achtergrond designpapier ook van Marianne, eigenlijk is bijna alles van haar behalve het verbandgaas wat ik achter de mal heb aangebracht en de vlinder, dat is al een oude volgens mij van de double do serie, de randen zijn met distress inkt vintage photo bewerkt, dat is nog steeds mijn favoriet en als laatste een glimmertje op de vlinder, ik kijk weer uit naar jullie reaktie's
 
  
 
hierboven zie je de stempels die ik heb ingekleurd, linksboven en rechtsonder zijn schattige stempels van Wild Rose Studio, rechtsboven  Edwin van Magnolia met de lampjes voor in de boom en linksonder het stempeltje van Daisy waarvan  de kaart bovenin staat 

 
En dan heb ik ook nog geborduurd, de foto stond nog niet op mijn computer maar ik heb ook al 3 kaartjes voor de kerst klaar (met borduren) en hierboven zie je een probeersel van het stempelen op Aïda borduurstof, dit band is aan de randen al mooi afgewerkt en zoals je ziet kunnen hier alleen maar kleinere stempels op. De randen heb ik met metallicgaren geborduurd zodat deze duidelijk te zien zijn en verder heb ik met gelpennen ingekleurd, je kan het natuurlijk ook borduren maar dat was me nu even teveel werk haha
 
En.............. vinden jullie dat ik produktief ben geweest of niet
 
Bedankt weer voor je bezoekje, ik kijk er echt weer naar uit, net als naar jullie reaktie
groetjes en tot de volgende keer
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten