maandag 3 september 2012

een hoed vol bloemen

Hallo lieve volgers en bezoekers,  daar ben ik alweer, heb weer lekker de smaak te pakken en ben nu de kaartjes aan het maken waar ik vorige week al mijn voorwerk aan gehad heb. Ik heb alweer een paar heel verschillende kaartjes klaar, maar ik zal ze gedoseerd laten zien zodat jullie niet overvoerd raken haha



Het borduurpatroontje is uit het laatste boekje van Chris Bosmans (nr. 55) en het 3D plaatje is van een knipvel van Yvonne Creations. Het designpapier is van Marianne Design, in de geborduurde bloemen heb ik wat glimmende steentjes geplakt, de randen van het papier heb ik met distress inkt "dusty concord" bewerkt, het parelrandje is van de Xenos  en het satijnlint is van een kledingstuk, om het bloementrosje (MD) heb ik ook hetzelfde satijnlint gebruikt.

Ik ben weer benieuwd naar jullie reaktie en bedankt weer voor je bezoekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten