zaterdag 8 september 2012

als de blaadjes weer gaan vallen

Jaja, ik weet het, we gaan echt nog even genieten van het prachtige weer, maar dat neemt niet weg dat de herfst ook alweer voor de deur staat en heb ik dus mijn eerste herfstkaartje gemaakt.

 
Ik heb allereerst hoekjes geborduurd en heb uiteraard voor de herfstkleuren gekozen, het is gemĂȘleerd garen van Mettler, het patroontje is weer uit het boekje "Fleurige zomerkaarten" van Chris Bosmans nr. 55. Het 3D plaatje komt uit een boekje met Sarah Kay knipvellen en past hier toch helemaal bij?
Onderaan het kaartje heb ik wat herfstblaadjes en een gehaakte paddestoel met 3D kit aangebracht zodat het er iets meer op ligt. Het papier heb ik weer bewerkt met de distresser en de distress inkt
spiced marmalade.
Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij EHIB
 
Natuurlijk wil ik jullie weer allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie leuke reactie's, ik kijk er echt naar uit, groetjes en alvast een heerlijk, zonnig weekend
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten