vrijdag 17 augustus 2012

Haven in zicht

Alles is maritiem wat de klok slaat deze zomer en dat komt heel goed uit. Dit kaartje is voor een liefhebber van alles wat maritiem is


Op een blauwe kaart heb ik designpapier gebruikt van Maja Design van de serie "Life by the Sea"
dan een vierkant uitgesneden waardoor de afbeelding wat meer diepte krijgt, vervolgens een blauw randje aangebracht. Dan heb ik een stuurwiel aan een touwtje om de kaart gehangen, ook nog een meeuw op een meerpaal erbij gezet en nog maar ekstra stuurwielen aan de onderkant erbij gedaan.
het 3D plaatje is volgens mij van Yvonne Creations en zat bij een van de vorige Hobbyjournaals. De binnenkant heb ik beplakt met craftpapier wat ik heb ge-embost met de radarwielen van de mal van Tim Holz, als laatste heb ik de  verjaardagsstempel erop gezet.

Natuurlijk wil ik al mijn bezoekers en volgers weer hartelijk bedanken, heerlijk vind ik het om jullie reaktie's te lezen, geeft me echt een kick en
ik ben benieuwd wat jullie hier weer van vinden




Geen opmerkingen:

Een reactie posten