donderdag 2 augustus 2012

Candy gewonnen

tsjonge, val ik even in de prijzen, dit is mijn tweede candy die ik win, de eerste was bij Nicole en deze heb ik gewonnen bij het behalen van 50 volgers op de blog van jackystamps ,  gisteren heb ik mijn pakketje ontvangen en wil dit even met jullie delen, zo gaaf.



en dit zat er allemaal in, 2 pakken met A4 design papier, 1 pak A5 designpapier, knoopjes, papieren bloemetjes en glimmertjes ( Gemstones, moest even speaken haha) en vervolgens nog de pakketjes zoals onderaan de foto met 3D stickers en 2 stuks voorgestanste 3D figuurtjes
Mij hoor je niet klagen, ik kan weer even vooruit

Jackystamps heeft alweer een nieuwe candy aangeboden bij het behalen van 60 volgers, nou dat lijkt me heel snel mogelijk, ga maar snel kijken en doe gezellig mee, de candy staat in de sidebar, succes!


heel leuk vond ik het om al jullie berichtjes op mijn vorige post te lezen, ik kijk weer uit naar de nieuwe reactie's, bedankt volgers en bezoekers, tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten