zondag 1 juli 2012

Zwemdiploma en meer

Allereerst wil ik Brigitte heel hartelijk bedanken voor mijn eerste award, hij staat te pronken in de sidebar.



Bovenstaand kaartje heb ik gemaakt voor een jongetje die zijn zwemdiploma B heeft gehaald, helemaal blij  en daar hoort natuurlijk een leuk felicitatie kaartje bij. Het patroon heb ik ooit uit een blad gehaald en uiteraard bewaard, want mensen met een hobby zijn echte verzamelaars, waar of niet? Vervolgens heb ik er een beetje bijpassend papier bijgezocht uit mijn voorraad, een stukje jute onder het magnolia afdrukje, wat ik overigens heb ingekleurd met de flexmarkers (weer erg leuk na het gebruik van de aquarelpotloden) en als laatste heb ik er nog een visje opgeplakt, nu maar hopen dat hij blij is met zijn kaart, hij gaat vandaag op de post.

Dan heb ik nog een kaartje gemaakt met dezelfde creatable van Marianne Design als in het vorige bericht



De gebruikte kleuren zijn hier weer aangepast aan het 3D plaatje van Holly Hobby met een paar bloemen van Marianne Design erop en wat takjes met de Martha Stewart pons.
Als laatste natuurlijk ook weer de disstres inkt gebruikt.

Leuk om ook weer een paar nieuwe volgers erbij te zien, Ankie en Janny, hartelijk welkom op mijn blog.  Ierdeen weer bedankt voor je bezoekje en je reaktie's, altijd weer leuk om te lezen, groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten