zaterdag 21 juli 2012

even oma bellen

tja..., dat ging vroeger wel even anders, tegenwoordig met alle nieuwe snufjes is dat toch wel veel makkelijker,  maar ik vond het plaatje zo aandoenlijk, de eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik dit kaartje al wel had liggen.


evenals dit zomerse kaartje, wat verlangen we daar toch naar, om zo heerlijk langs het strand te flaneren


maar als de weermannen het bij het rechte eind hebben komt er eindelijk een beetje zomer aan, komt er nog wat van? we wachten al zo lang!

Dan ben ik verder nog erg druk met de scrapbooks van de kleinkinderen, een is er zo goed als klaar en dan kan ik verder met nummer 2, dit zal hopelijk sneller gaan, inmiddels heb ik wat ervaring opgedaan haha

Dan wil ik ook nog een nieuwe volger verwelkomen en dat is Corrie, hartstikke leuk om te zien dat het aantal volgers gestaag groeit.

Iedereen een fijn weekend, bedankt voor je bezoekje en weer tot de volgende post



Geen opmerkingen:

Een reactie posten