woensdag 27 juni 2012

zin in een zomerijsje?

Eindelijk na al het haak en ander feubelwerk weer eens een kaartje gemaakt.


Een heerlijk zomers kaartje, bij gebrek aan een zonnetje en zomers weer, zorgen we maar dat we zelf dat sfeertje maken.
Op een roze kaart heb ik als 2e laag voor de kleur blauw gekozen, ik heb de randen met de distresser bewerkt en daarna met de distress inkt vintage photo, vervolgens ben ik
met de prachtige creatable van Marianne Design nr. LR O234 aan het werk gegaan met daarin de kleuren blauw, roze en zachtgeel, de 2e mal van deze creatable heb ik daarop gemat en ook weer met de inkt bewerkt.
Het 3Dknipvel is van  Yvonne Creations en zat volgens mij bij een van de vorige Hobbyjournaals en als laatste heb ik een roze voile strik met een leuk bedeltje eraan gepakt om het geheel af te maken.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Ook wil ik Elske als nieuwe volger verwelkomen, heel erg leuk vind ik dat en zeker als er ook nog leuke reaktie's komen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten