donderdag 7 juni 2012

sneak preview schoolverlaters

Onze oudste 2 kleinkinderen komen binnenkort van de basisschool en gaan dan naar het voortgezet onderwijs. Nu leek het me leuk om een scrapbook te maken met een samenvatting van veel wat ze gedurende deze jaren hebben beleefd, in schoolverband, maar ook met hun sport, feestjes etc.. Dat is nog een hele uitzoekklus, want zie nu maar net aan die ene foto te komen...., maar het zal gaan lukken. Het begin is er, de voorkant is op een haar na geveld, nog wat frutsels hier en daar en nu gaan we aan de binnenkant werken, ik zal regelmatig wat foto's maken om jullie mijn vorderingen te laten zien, maar we gaan nu ook even heerlijk van een vakantie genieten en natuurlijk..... ik heb wat creaspullen bij me. Ik ben benieuwd wat jullie van de eerste aanblik vinden, weer bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer




Tevens wil ik de nieuwe volgers hartelijk welkom heten, ik ben echt blij met jullie en vind het leuk om ook bij jullie lekker rond te kijken, tot blogs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten