vrijdag 1 juni 2012

Heerlijke taartpunten

Om zo in te bijten toch?
Deze taartpunten heb ik gemaakt van Craftpapier en met verschillende soorten papier bewerkt, vervolgens met de inmiddels onmisbare distress inkt de randen bewerkt. Het blauwe papier zat bij het blad creativity (totaal 8stuks, thema Engeland)  het matroosje en het hondje zijn stempels van Magnolia die ik heb verkleind op de computer, zodat ze ook op deze punten gebruikt kunnen worden. Het matroosje heb ik craftpapier gezet, waardoor het op een andere manier moet worden ingekleurd, was voor mij een probeersel, ik heb het de kleuren blauw en rood toch nog met de flexmarkers aangezet, waardoor het toch sprekender werd (vind ik). De middelste punt is van een vel scrappapier met klokken, voor het 3D effect heb ik nog een klok uitgeknipt, met distress inkt aangezet en op de punt gezet


hieronder zie je dat ik nog wat lint en kant heb aangebracht aan de zijkant


Zo zien ze er weer heel verschillend uit. Leuk om gevuld te geven met iets lekkers erin of wat geld, maar ook heel leuk om te krijgen.
Heel leuk dat je weer de moeite hebt genomen om een bezoekje te brengen aan mijn blog en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten