dinsdag 29 mei 2012

papieren tasje opgepimpt

Eindelijk heb ik eens een tasje opgepimpt, stond al heel lang op mijn lijstje maar het kwam er op de een of andere manier niet van, maar nu dan toch.....


In mijn map zat al een hele tijd dit velletje met allemaal leuke afbeeldingen waar je eigenlijk niet in moet gaan knippen, dat kwam dus mooi uit want het tasje lag er ook al even ...., vervolgens kant erbij gezocht wat ik eens bij een Chinees winkeltje op de kop had getikt voor je weet maar nooit, wat swirls, zijden roosjes  en bloemetjes van Marianne Design erbij, een beetje glitter op de bloemetjes, een roze strik met een hartje aan het handvat en zo is dit mijn eerste papieren gepimpte tas geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten