dinsdag 22 mei 2012

Kadodoosjes voor vaders, opa's en andere gelegenheden


Binnenkort is het weer vaderdag en gaan we weer op zoek naar kadootjes en mooie kaarten,
voor die gelegenheid heb ik vast wat kleine doosjes gemaakt, er kunnen lekkere chocolaadjes of dropjes in, maar het kan natuurlijk ook gebruikt worden om geld in te geven als je echt niet weet wat te kopen. De verpakking op zich is al een kadootje toch zeker?

Het papier wat ik heb gebruikt is van een bloc van Papermania, vervolgens heb ik de magnoliastempels verkleind en ingekleurd met de flexmarkers, het linker doosje heb ik wat jute onder het plaatje aangebracht voor een wat stoerdere uitstraling, het middelste heb ik een kader van  papier van Marianne Design uit de zwart wit reeks opgeplakt (de rand ingekleurd met de goudkleurige flexmarker) met daarop de gitarist en op het rechtse doosje een  Maritiem 3D plaatje van het laatste hobbyjournaal en vervolgens een stempeltje erop met "fijne dag",
zo zijn het drie heel verschillende doosjes geworden.

Als je wat meer details wilt zien, klik je gewoon op de foto dan zie je het uitvergroot.

Bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende keer   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten