woensdag 16 mei 2012

kaartje voor Clemence


Hehe, eindelijk mag de kaart op mijn blog gezet worden, ik moest natuurlijk wel even wachten tot de jarige hem zelf heeft ontvangen. Deze kaart heb ik gemaakt naar een idee uit het Hobbyjournaal
 nr. 86. Het ziet er wel helemaal anders uit. Alle gebruikte materialen zijn van Marianne Design, alleen het kantje weet ik niet meer

Op deze detailfoto wil ik even de mooie bloemtjes laten zien, ik vind ze supermooi, ze zijn ook iets groter dan de gebruikelijke, de blaadjes eronder zijn ook van mallen van Marianne


Dit is de binnenkant van de kaart die ik heb gemaakt voor het 4-jarig bestaan van Hobby Hip en Happening, er was gevraagd zoveel mogelijk kaarten aan te leveren voor de wedstrijd, ook dat was vandaag, ook hiervan zijn het papier en (stempel) letters van Marianne Design



En dit is de voorkant van de kaart, een beetje cryptisch omschreven om gebruik te kunnen maken van het cijfer 4, de blauw rand is van een randpons van Martha Stewart en de tekstjes zijn met de slice gemaakt. 

Bedankt weer voor je bezoekje en heel leuk als je ook een berichtje achter wilt laten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten