dinsdag 10 april 2012

Weer een snoesje


Eindelijk weer eens een snoesjes kaart gemaakt. Het plaatje had ik al even liggen, soms, als ik geen tijd of zin heb om een kaartje te maken ga ik lekker aan het knippen en kan ik zodoende uit een kleine voorraad putten. Het was even zoeken naar papier wat erbij paste, het stukje met de creatable had ik ook al klaar liggen en toen werd het dus groen met blauw, het groen heeft zo'n heerlijke voorjaarskleur. Het groene achtergrondje heb ik ge-embost met kleine roosjes (wel met de cuttlebug, wat een uitvinding haha), een blauw lintje erbij gezocht en gestrikt (met de hand). Al heb je nog zoveel lintjes in allerlei kleuren, toch is het altijd weer moeilijk om de juiste kleur te vinden.
Ik ben weer blij met het resultaat, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Mijn volgende kaartje is ook weer in de maak en wordt er een met een nieuwe Magnoliastempel, deze keer met potlood ingekleurd, waarom?...... dat vertel ik je dan wel...,
bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten