woensdag 11 april 2012

Tilda met vlinders


Daar is ze dan, de nieuwe Magnoliastempel die ik gekleurd heb, deze keer met de aquarel potloden, ook weer eens leuk om te doen, maar het had een praktische reden. Ik had de stempel meegenomen naar mijn hobbymaatje om in te kleuren en om dan al mijn flexmarkers mee te nemen vond ik wat lastig, een doos kleurpotloden is dan net iets makkelijker. Deze keer heb ik voor de kleur blauw gekozen, gecombineerd met wit.  Het is zo'n vrolijke stempel met al die vlinders, je krijgt gewoon zin in het voorjaar. En bij vlinders horen natuurlijk bloemen.
Als achtergrond op de kaart heb ik gekozen voor taartrandjes, ik heb er 2 doormidden geknipt, zodat je 4 helften krijgt, deze heb ik in de hoeken geplakt, vervolgens de snijmallen erbij gezocht voor het gestempelde plaatje en een maatje groter voor de blauwe achtergrond, deze heb ik bewerkt met blauwe distress inkt, evenals de papieren bloemen, de vlinders met een pons van hetzelfde papier als de achtergrond, stuifmeeldraadjes voor het lijfje en wat pearldrops erop. Linksonder op de kaart nog een paar blauwe zijden roosjes en een tekstje met de kleinste mal van de X-cut druppel mal, nog een paar blauwe glittersteentjes erop (bij gebrek aan blauwe pearldrops) en Tilda staat te popelen om heerlijk naar buiten te kunnen. Overigens heb ik net alsnog de blauwe pearldrops even gekocht in mijn favoriete hobbywinkel, bedankt weer voor je bezoekje en ik hoor graag wat jullie er van vinden 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten