maandag 19 maart 2012

KLEIN KADOTASJE


Voor de verandering maar eens een klein kado tasje gemaakt, altijd handig om een aardigheidje in te verpakken, natuurlijk veel leuker dan "zomaar"  'n kale envelop.
Het papier komt uit mijn voorraadkast, die lijkt wel onuitputtelijk, de handvaten zijn van touw, de mal is van Nellie Snellen , de randen heb ik bewerkt met rode distress inkt en en het leuke meisje is een Magnolia, natuurlijk ingekleurd met de Flexmarkers, nog wat grassprietjes met de mal van Marianne Design en verder wat plastic bloemetjes uit mijn voorraaddoos
Mijn volgende kaartje ligt alweer te drogen en zal ik morgen plaatsen, dus kom gezellig weer even
'n kijkje nemen en leuk als je even laat weten wat je ervan vindt, bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten