donderdag 16 februari 2012

Verhuiskaartje


Dit verhuiskaartje heb ik vandaag gemaakt voor een nichtje van mij, zij krijgt morgen de sleutel van hun nieuwe huis, ze is zo blij dat ze eindelijk de ruimte en een tuin krijgt, dus heb ik ekstra mijn best gedaan om er iets moois van te maken
De deur is van een stempel, ik heb hem gekleurd met distress inkt, de bovenkant van de deur heb ik opengesneden en de raampjes eruit gesneden, ook heb ik de brievenbus opengesneden en er een stukje van een krant uit laten komen en natuurlijk hangt er een sleuteltje aan de kaart om het helemaal af te maken. Het hekje, gras en vogeltje zijn van mallen van Marianne Design 


ook de binnenkant van de kaart heb ik bewerkt, de linkerkant een lantaarnpaal met fiets en een gelukwens op het labeltje, de lantaarnpaal is ook weer van een mal van Marianne Design en de fiets is van een stempel


de rechterkant  heb "ingericht" als woonkamer met een ticket met toepasselijke tekst en een lintje op het gemboste achtergrondje geplakt
Ik ben benieuwd hoe jullie dit kaartje vinden
Bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten