woensdag 28 december 2011

De verjaardagen gaan ook gewoon door


Dit verjaardagskaartje  heb ik ingekleurd met de flexmarkers en verder wat tule bloemen van Marianne Design en gestempelde bloemen met rode velours splitpennen. Het ovaal is uitgesneden met een mal van Nellie Snellen en heb ik een beetje ingeknipt en omgekruld zodat ook een beetje van de achterkant van het papier zichtbaar is. Het hekje is een snijmal van Tim Holz.
De kleuren flexmarkers die ik heb gebruikt zijn :
gezicht: R 528, O719 en van de Copics E11 en E01
haren: 0325, O527 en 0837
muts en sjaal: O527 en Y516
broek: G846, G367 en G 149
trui: R645,R375 en M965
mand en schoenen: O837, O527 en Y217,

ik heb geprobeerd een close-up van de stempel te maken, maar ik kreeg het niet zo goed scherp, dus volgende keer beter.

Dit was alvast weer heerlijk oefenen voor 14 januari, want dan is de certificering bij Hobby, Hip en Happening door Nicole Verkooijen, ik kijk er echt naar uit.



Dit is weer een verjaardagskaartje voor een man, deze keer geen stempel maar "gewoon" 3D knipwerk, ook weer heel leuk om te doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten